středa 19. září 2007

Tak jsem si založil blog

Je to teď v módě a já mám pořád tendence nějaké ty bludy pouštět do světa. Na expudici, potažmo špunt, se mé niterní pochody zcela nehodí a tak jsem se po vzoru pánů Disparityho a Josefa K (Hospodin a Mongol) rozhodl založit svůj vlastní blog, kam pokud bude jen trochu času, budu přispívat všemožnostmi ze svého poťouchlého života. Už teď mám v rukávu několikero námětů… Jenže času zatím není tolik kolik bych si představoval a tak témata jako: Jak jsem si koupil pračku, Pojednání o Prochorově profesním životě, Mé scénáristické okénko, atd… budou zveřejňována postupně, vždy jak mi to čas, nervy, střízlivost, CK Špunt, počasí,… dovolí. Kdybych psal opravdu velký bludy, tak mi to napište a já si to přečtu. Budu se těšit na vaši návštěvu. A abych nezapomněl, adresa blogu je: http://vzduchie.blogspot.com/

Žádné komentáře: